Strony

2009/09/01

Żołnierze honoru "Dwie twierdze"

Wszystkie media dzisiaj mówią wyłącznie o 1 września, 70-tej rocznicy wybuchu II wojny światowej. Cóż poradzić, taka już nasza polska dola. Historia, historia, historia... Wszędzie otacza nas historia. A ja bym wolał mówić o przyszłości, ale... okazuje się, że się nie da.

Od paru dni, w sieci salonów Empiku (wiem, że to brzmi jak reklama tej sieci, ale nią nie jest) dostępna jest nowa seria słuchowisk! A wszystko w ramach kolekcji Biblioteki Bluszcza.Tym razem są to słuchowiska historyczne.
Żołnierze honoru to seria siedmiu słuchowisk o najważniejszych i najbardziej spektakularnych wydarzeniach II wojny światowej. Pomysłodawcą i narratorem jest Bogusław Wołoszański. I to powinna być gwarancja jakości, a zarazem najlepsza rekomendacja. Od 24 sierpnia 2009 roku można nabyć pierwszą część Dwie twierdze.

Dwie twierdze

Seria: Żołnierze honoru
Kolekcja: Biblioteka Bluszcza
Czas: 1 godz. 15 min. 10 sek.
Cena: 19,90 zł

W serii planowane są:
  • Dwie twierdze (dostępne od 24 sierpnia)
  • Odrodzenie
  • Korzenie wojny
  • Szpieg
  • Szabla polska
  • Generał
  • Gniew
Więcej o kolekcji i serii Żołnierze honoru
O słuchowiskach Sensacje XX wieku

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Hmm pięknie i wszystko ładnie TYlko w Krakowie w Empiku w Galeria Krakowskiej Niestety nie można kupić Tej pozycji. Jest ona do kupienia za cenę 19.99 przy zakupach powyżej 30 zł, ehhhhhh tragedia. Nie ma jej w normalnej sprzedaży

Autor pisze...

A to jestem zaskoczony. Wydaje mi się (chociaż nie jestem pewny), że kupowałem tyko i wyłączeni tą płytę i to za 19,90 zł. A kupowałem w Empiku w Warszawie. Może przez stronę internetową Empiku: http://www.empik.com/zolnierze-honoru-1-dwie-twierdze-sluchowisko-na-cd-ksiazka,prod15370058,p