Strony

2009/03/21

Czy tu ktoś zagląda?

Zastanawiam się, czy na mój blog ktoś zagląda.


Blog Słuchowiska prowadzę już od... trzech miesięcy. Cały czas sprawia mi to masę radości. Jednak ostatnio zastanawiam się, czy ktoś, poza mną, zagląda tutaj, czyta moje wypociny? Czy komuś się to przydaje?
Jeśli rzeczywiście ktoś w swoich podróżach po sieci, trafia na mój blog, to proszę, aby dał mi o tym znać, np. w komentarzach.

Ale bez względu na wszystko i tak dalej będę prowadzić tego bloga :)

A jednak ktoś tu zagląda :)

Dziękuję za to, że jesteście

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

strona o.k.
będę zaglądał.
pozdrawiam. jade61

Anonimowy pisze...

Ja zaglądam i jestem wdzięczny, że np. robisz zestawienia audycji do posłuchania. Niesamowita rzecz, nie rezygnuj. :)

Anonimowy pisze...

Oczywiście, że zaglądam. Robisz dobrą robotę.
Pozdrawiam
winide

Anonimowy pisze...

no więc przed chwilą trafiłem na Twoją stronę i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Można powiedzieć, że czegoś takiego szukałem. Zwłaszcza zestawienie słuchowisk na cały tydzień.
Już dodałem rss i masz nowego, stałego czytelnika.
Jeśli można w czymś pomóc, pisz śmiało ;)

robert

Anonimowy pisze...

Zaglądam kilka razy w tygodniu już od około dwóch miesięcy. Życzę wytrwałości! Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

I ja dziękuję. I życzę wytrwałości.

Anonimowy pisze...

Jeśli ktoś szuka archiwalnych słuchowisk do pobrania i posłuchania to zapraszam na stronę:

www.sluchowiska.yoyo.pl

Cykl "Sceny Teatralnej Trójki" jest już kompletny... inne cykle sukcesywnie uzupełniane.
Jeśli macie w swoich zasobach jakieś nagrania to zapraszam do uzupełniania zbioru ;)

Unknown pisze...

Znalazlem sie tutaj przypadkowo, kiedy zobaczylem nazwisko swojego ojca zrobilo mi sie bardzo milo. Gratuluje pomyslu i zycze powodzenia.

Unknown pisze...

Bylbym bardzo wdzieczny gdyby moglby pan przypomniec historie Teatru Eterek.... Przybora / Wasowski i niezapomniani Fijewski, Kwiatkowska i Mularczyk...

Anonimowy pisze...

Brawo !!!

Anonimowy pisze...

Bardzo dobry blog! Oczywiście będę zaglądał:)

x pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Trafiłem przez przypadek.
Rozkład jazdy na cały tydzień (extra)jest bardzo pomocny.Se nagrywam te słuchowiska a później se łaże po padole ziemskim po zmierzchu i se słucham :-) i jest mi fajnie.
Pozdrawiam wszyskich zapaleńców i miłośników dźwięku bez obrazu.
Serdeczne dzięki z niedalekiej Północy
eye71

Anonimowy pisze...

Słuchaowska??? Nie mogę tu nie zajrzeć;) Pewnie będę odwiedzał regularnie.
A teraz poszukuję "Dekamerona". Ale takiego, który wiele lat temu w Trójce był emitowny w kilku kawałkach. Wtedy, kiedy Teatrzyk Zielone Oko był również...
Gdyby ktoś mógł pomóc w znalezieniu...

Anonimowy pisze...

tu Teatr Uniwersalny Eterek ! Mamy zaszczyt przedstawic Profesora Pen'duszkę...