Strony

2009/10/27

Narrenturm - książka audio czy słuchowisko?

O radiowej realizacji Narrenturm już pisałem na swoim blogu. Ale wracam do tematu.

Otóż Narrenturm od jakiegoś czasu dostępne jest w sprzedaży. Skusiłem się i kupiłem (cena 49,99 zł). Myślę, że było warto. Na trzech płytach nagrane jest w formacie mp3 niemal 24 godziny słuchowiska. Tak naprawdę to nie jestem pewien czy jest to słuchowisko czy książka audio. W nagraniu wzięło udział ponad 170 aktorów. Z drugiej strony spora część czytana jest przez lektora.
Tak czy siak, olbrzymia produkcja, mistrzowska realizacja i wciągająca fabuła. Dla tych, którzy się wahają niewielką próbkę można znaleźć na stronach internetowych Polskiego Radia. Trzydziesto-odcinkowy skrót nadawano w czasie tegorocznego Lata z radiem.


Wcześniejsze posty o Narrenturm:
Słuchowisko wydane zostało w ramach projektu Ruch w kulturze.


Ciekawy jestem co Wy o tym myślicie...

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Brzmi atrakcyjnie. A gdzie to można kupić?

Autor pisze...

Ja kupiłem w Empiku. Ale projekt Ruch w kulturze jest wspólnym przedsięwzięciem Ruchu (tego od kiosków). Poza tym miał być dostępny też w sklepach muzycznych.

Anonimowy pisze...

Jest dostępny na audioteka.pl

Anonimowy pisze...

oby zrobili w ten sposób całą trylogię husycką..a potem sagę o wiedźminie... Narrenturm przesłuchałem - GENIALNE nagranie. WIELKIE BRAWA dla autorów słuchowiska!