Strony

2012/08/06

Kleeberg

Niewiele się ostatnio dzieje w słuchowiskach. Sezon ogórkowy. Trafiłem jednak na nagranie, które mnie nieźle zaskoczyło. Jest to słuchowisko Najtrudniejsza decyzja gen. Kleeberga. Nie dlatego, że jest specjalnie ciekawe, ani też nie powala grą "aktorów" czy realizacją. Zaskoczyło mnie to, że zostało zrealizowane przez radio Maryja. Nie wiedziałem, że rozgłośnia ta realizuje słuchowiska.
Najtrudniejsza decyzja gen.Kleeberga w 2004 roku (?) dołączona była na płycie CD do Naszego dziennika. Słuchowiska można również posłuchać w sieci.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ale w sieci znalazłem tylko na Chomiku a nie chcę korzystać z pirackiej strony. Gdzie w takim razie można znaleźć to słuchowisko?

Autor pisze...

Można np. kupić płytę CD z Naszego dziennika na portalach zakupowych. Ok. 5 zł.