Strony

2010/07/05

Sezon ogórkowy

W polityce wrze.

A co w słuchowiskach?
Wakacje! Czas odpoczynku, a może lepiej powiedzieć: czas lenistwa. Sezon ogórkowy.

Rozpoczął się najgorszy tydzień jaki pamiętam. Tak źle chyba jeszcze nie było. W czterech programach Polskiego Radia i 17 regionalnych rozgłośniach tylko jedno słuchowisko. Nie licząc seriali: Matysiaków, W Jezioranach i Radiowego Teatru Sensacji. Ten ostatni powoli znika. Ostatnio z Radia Koszalin. Z Jedynki zniknęły natomiast słuchowiska dla dzieci.
Nie wiem czemu ma to służyć. Były takie szumne zapowiedzi. Miał być oddzielny kanał poświęcony słuchowiskom. Miało być tak dobrze, a wyszło jak zwykle... Nie, nie jak zwykle. Gorzej.

W sobotę Castorp. I tyle! I nie ma już nic.

3 komentarze:

Autor pisze...

No. Na szczęście pojawiły się jeszcze dwa słuchowiska w Dwójce i radiu Merkury. Może nie jest tak źle jak wróżyłem :)

Anonimowy pisze...

Tak, tylko, że ja uwierzyłem temu co napisałeś i skupiłem się tylko na Castorpie. A w tym czasie Sherlock Holmes poszedł w eter (i dosłownie i w przenośni).... :-((

Autor pisze...

Przepraszam.
Pisałem na podstawie info ze stron Polskiego Radia. Zbyt późno pokazała się informacja o Holmsie.