Strony

2009/06/20

Obserwacje i parę innych rzeczy

Po pierwsze: Właśnie przeglądałem sobie co czeka słuchowiskomaniaków w nadchodzącym tygodniu i ze smutkiem zauważyłem, że radiowa Jedynaka nic nie przygotowała! Tak się zastanawiam, czy to taka wakacyjna, chwilowa niemoc czy też jakaś "kryzysowa" tendencja. Moje obawy budzą doniesienia medialne o coraz większych problemach finansowych Polskiego Radia. A jak widać na przykładzie Trójki, najpierw redukuje się najbardziej wartościowe audycje. Szkoda. Z wielką przyjemnością posłuchałbym sobie "Teatrzyku Zielone Oko".

Po drugie: Nie wiem czy to tylko moje subiektywne odczucie, ale ostatnimi czasy w Teatrze Polskiego Radia dominują niesłychanie ponure słuchowiska. Nie wiem czym jest to spowodowane. Na szczęście od reguły są zawsze wyjątki. We środę z przyjemnością wysłuchałem Wielkich oszczęsności w Malinówku.

Po trzecie: Jakiś czas temu, pewien czytelnik z USA poprosił o historię "Teatrzyku Eterek". Pamiętam i zbieram informację. Mam nadzieję, że w wakacje będę mieć trochę więcej czasu, a wtedy zbiorę to do kupy i zamieszczę na blogu. Przepraszam, że to tak długo trwa.

Po czwarte: I znów Novecento. Rzeczywiście niezłe słuchowisko, nagrodzone na festiwalu Dwa Teatry 2009. Ale na miłość boską ile razy można! Tydzień po tygodniu? W niedzielę po raz kolejny w Scenie Teatralnej Trójki!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Przepraszam bardzo,na Novecento czekam z niecierpliwością!Ogromnie się cieszę, że ponownie wystawiają te słuchowisko w ramówce!Zakochałem się dzięki niemu w książce,dla mnie autentycznie to jedna z najpiękniejszych męskich historii.Piękno pokazane w sposób rzeczowy,nie cukierkowe,nie wypięknione,a twarde,męskie!Pozdrawiam Ariel

Autor pisze...

Ależ mnie też się podoba to słuchowisko. Chciałem jedynie zwrócić uwagę, że w ciągu pół roku jest to już 3 emisja, a w ciągu tygodnia 2.
Ale przede wszystkim się cieszę, że pojawił się wpis. To oznacza, że jedynym sposobem aktywizacji czytelników, są kontrowersyjne wpis :)